.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزل و نصب تمام مدیران با حکم استانداران
این اختیارات به استانداران سراسر کشور این اجازه را میدهد که درصورت عدم توجه وزیر به دستور العمل رئیس جمهور مبنی بر عزل ونصب مدیران کل توسط استانداران ، استاندار میتواند مانع حضور مدیرکل منصوبه در محل تعیین شده گردیده وحتی مانع فعال سازی امضاء وی به ادارات دیگر و تابعه شود...


رئیس جمهور اختیارات استانداران را افزایش داد.
به گزارش البرز از این پس کلیه مدیران کل و مدیران بانکها ازسوی استانداران همان منطقه منصوب خواهند شد.
این گزارش حاکیست رئیس جمهور با تاکید بر اختیارات استانداران تمامی وزرا را مکلف کرده است مدیران کل خود را در استانها با نظر استانداران منصوب نمایند.
براساس این اختیارات وزیرانی که مدیران خود را با نظر استانداران منصوب ننمایند متخلف شناخته شده و اختلاف بین استاندار و وزیر برای حل و فصل با راهبرد حمایت از استانداران به معاون اول سپرده شده است .
این اختیارات به استانداران سراسر کشور این اجازه را میدهد که درصورت عدم توجه وزیر به دستور العمل رئیس جمهور مبنی بر عزل ونصب مدیران کل توسط استانداران ، استاندار میتواند مانع حضور مدیرکل منصوبه در محل تعیین شده گردیده وحتی مانع فعال سازی امضاء وی به ادارات دیگر و تابعه شود.

تشکیل برندهای منطقه ای توسط استانداران

استاندار خراسان رضوی نیز با تاکید بر افزایش اختیارات استانداران از ایجاد برندهای منطقه ای توسط نماینده ارشد دولت در استانها خبر داد.
وی افزود: مسئولین دولت به استانداران تفویض اختیار برای ایجاد برندهای منطقه ای می دهند.
به گزارش مهر در مشهد، محمود صلاحی در بازدید از کارخانه شرکت صنایع پودر شیر مشهد افزود: خراسان رضوی به عنوان گسترده ترین استان شرق کشور و دومین استان بزرگ کشور، از کشورهای اطراف و حتی خود ایران پتانسیلهای زیادی دارد.

اختیاراتی فراتر از رئیس جمهور

معاون سياسي وزارت کشور در همین خصوص گفت: اختيارات استانداران در استان كمتر از اختيارات رئيس جمهور نيست بلكه بيشتر است.
وی خاطرنشان كرد: بنده مدعي هستم كه اختيارات استانداران در استان كمتر از اختيارات رئيس جمهور نيست بلكه بيشتر است.

عزل ونصب مدیران بانکها توسط استاندار
استاندار مازندران نیز با تائید افزایش این اختیارات از سوی دولت اظهار داشت: به زودی از طریق دستورالعمل ابلاغی دولت، عزل و نصب مدیران بانکها در استان از طریق استانداران صورت می گیرد.
طاهایی از افزایش اختیارات استانداران خبر داد و اظهار داشت: به زودی این اختیارات وسیع تر شده و حتی مدیران بانک ها نیز توسط استانداران عزل و نصب خواهند شد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

fdg 10 آذر 1388
سلام باز هم دارد شكم به يقين نزديكتر مي شود . آري اين قناعت نيوز است . شما چقدر ذوق مي كنيد شايد شما هم هنوز باورتان نمي شود قناعت نيوز استاندار شود . چرا دائم سعي در تضعيف ساير استانهاي شمالي داريد . اين همه مسئول مازندراني چگونه اداره و كار خو را رها نموده و با امكانات دولتي به گرگان مسافرت نموده اند از اين به به بعد خيالم راحت است كه با استاندار گلستان شدن آقاي قناعت نيوز كمي هم از ساير استانها مي نويسيد . انصاف و راه حق پيشه كنيد .
نا شناس 10 آذر 1388
نترسید مازندرانیها هنوز اینقدر بیکار نشدندکه بیان اونجا بیخود ترس شما را برداشت.
نا شناس 10 آذر 1388
يادداشت كنيد اگر قناعت 6ماه بيشتر توانست اونجا دوام بيارد؟!
نا شناس 10 آذر 1388
به نظر من این خبر بیشتر تخریب قناعت بود تا اطلاع رسانی البته جالبه که اون آقای کاربر عزیز میگه قناعت نیوز اما بهتره که بدونید ما تا حالا ندیدیم رسانه های مازندران از قناعت حمایت کرده باشند ، البته من نه طرفدارشم نه مخالفش اما رسانه هارو همیشه دنبال می کنم و تخریب شون رو هم می بینم قناعت اگه استاندار شد به خاطر خلوص نیت و کادانی اش بود مگه بقیه آقایون چی داشتند که اومدند و استاندار مازندران شدند و با به به و چه چه رفتند
yaser 10 آذر 1388
آدمی که هیچ سابقه اجرایی نداردچگونه میتواند استان محروم گلستان رااداره کند.ازاشتباهات دولت همین انتخابهااست.قبول کنیم. یک خبرمهم به بینندگان این سایت:سال آینده قناعت رااستاندارمازندران ببینید......
نا شناس 10 آذر 1388
میون ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.نقد سازنده اما تخریب مخرب است.اگر می توانید نقد کنید.برای مهندس قناعت ارزوی توفیق داریم
امیر محمد 25 اسفند 1388
با سلام و تبریک سال نو به همه شمالی ها به استحضار میر ساند با عنایت به توجه استاندار محبوب گلستان به جوانگرائی و دستور ایشان به مسئولان دستگاه های اجرائی استان مبنی بر انتصاب جوانان در کلیه معاونت ها و مدیریت ها و واحدهای متناظر در شهرستانها متاسفانه توجه ای به دستور استاندار در سازمانها و شر کتها نمیشود که تقاضا و پیشنهاد مینمائیم آقای قناعت بصورت مستمر لیست جوانان شاغل رسمی با تحصیلات کارشناسی به بالا با عناوین شغلی و سابقه فعالیت را از دستگاههای اجرائی جمع آوری تا درصد تحقق مشخص گردد.
اکبری 26 اسفند 1388
مبارک است لطفا عملکرد کشاورزی استان نیز مورد بررسی قرار گیرد .
بابایی 27 اسفند 1388
جناب استاندار با سلام ، لطفا به جریان همشهری بازی ها و قوم و قبیله ای که در استانداری و کل استان حاکم بود خاتمه دهید ، همه استان که یک شهر نیست ! تا انشاا... شایسته سالاری حاکم شود . لذا مطلوبست عملکرد این دسته از مدیران که مثل قارچ در کل استان تکثیر یافته و منتسب به همین جریان اند ، مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.